lt
2020-03-04 į sąrašą

Susipažinkite iš arčiau: įdomūs faktai apie Kaune atidaromą viešbutį „Moxy“

Jei pamanėte, kad pasaulinio tinklo viešbutis bus tik eilinė kopija kažko, kas jau buvo sukurta kituose miestuose, tai labai stipriai suklydote.

Jau netrukus Kauno širdyje, Maironio gatvėje, duris atversiantis pasaulinio „Marriott“ tinklo viešbutis „Moxy Kaunas Center“ – ne tik pirmasis nekantriai lauktos viešbučių plėtros mieste pranašas, bet ir unikalus visos svetingumo rinkos žaidėjas, savo išskirtinį veidą kuriantis personalizuotais sprendimais ir išradinga komunikacija.

Viešbučio koncepcijos pagrinduose lyg įbetonuotas yra suvokimas, jog svečiai atvyksta pažinti miesto bei patirti kaunastic akimirkų, o viešbučio kambarys jiems yra jaukus prieglobstis padedantis įsikrauti naujos energijos kitai dienai. Kad padidintų susidomėjimą Kaunu bei paskatintų čia apsistoti, „Moxy Kaunas Center“ komanda kurs miestą pristatančią vaizdinę medžiagą, teiks ne tik ypatingus apgyvendinimo pasiūlymus, privilegijas, bet ir pristatys išskirtinius objektus, veiklas mieste visiems pasaulinės „Marriott Bonvoy“ lojalumo programos, kuri veikia 129 šalyse bei teritorijose ir vienija 120 milijonų žmonių, dalyviams.

Kas dar daro „Moxy“ išskirtiniu ir kaip jis griauna rinkoje nusistovėjusias taisykles?

Taps dar vienu gatvės meno tašku Kaune
Jei pamanėte, kad pasaulinio tinklo viešbutis bus tik eilinė kopija kažko, kas jau buvo sukurta kituose miestuose, tai labai stipriai suklydote. Kaunietiškajame „Moxy Kaunas Center“ gyvena labai DAUG Kauno. Ant kone kiekvienos bendrųjų erdvių sienos interjere (jo autoriai – autoriai Rytis Čimkus, Agnė Kirslienė ir Sandra Žukauskė) grafičių kūrėjo Lino Kaziulionio iš K ART 7 darbai, įkvėpti miesto istorijos, tarpukario Kauno, su jo žavinga architektūra ir atpažįstamais ženklais. Vos įžengusius svečius pasitiks Kauno simbolis – tauras. O viešbučio koridoriai dekoruoti įvairiomis tarpukario profesijas iliustruojančių žmonių figūromis. Dar daugiau vietinio prieskonio suteikia tradicinių raštų motyvai ir populiarių lietuviškų posakių tiesioginis vertimas į anglų kalbą (tarkime, Barbė devyndarbė – nine-jobed Barbie).

Dėl unikalių piešinių „Moxy Kaunas Center“ taps dar vienu tašku Kauno gatvės meno žemėlapyje – „Sienografo užrašuose“. 

567

Nenaudoja socialinių tinklų
Šiuo metu „Moxy“ yra sparčiausiai augantis „Marriott“ prekės ženklas, turintis apie pusšimtį viešbučių Europoje, Šiaurės Amerikoje, Azijoje, ir dar dvigubai tiek ketinantis jų atidaryti artimiausiais metais. Dauguma šių viešbučių neturi atskiro kanalo socialinėje medijoje, o komunikaciją vykdo pasitelkdami išradingumą ir netradicinius sprendimus.

Kaunietiškasis „Moxy“ apie save pasakos viešbučio ambasadorių lūpomis – pasirinktų žmonių, kurių gyvenimo būdas, bendravimas su auditorijomis ir asmenybė labiausiai atitinka „Moxy Kaunas Center“ identitetą ir vertybes – jaunatviški, lengvai bendraujantys, vengiantys kasdienybės rutinos, nepriklausomi, akimirksniu išsiskiriantys iš minios.

Instagraminimui pritaikytos erdvės 
Nors pats viešbutis socialiniuose tinkluose turinio nekurs, tačiau ragins tą daryti svečius. Visų pirma netikėtais sprendimais erdvėse: viešbučio interjere apgalvotai sukurtos vietos, į kurias patekus pirštai patys tiesis prie telefono ir Insta programėlės ženkliuko.

Instagramintis ir dalintis potyriais „Moxy Kaunas Center“ skatins ne tik savo vidaus erdvėse, bet ir kurdami savo ženklo taškus mieste: nuo Kauno oro uosto, iki viešų miesto erdvių ir ryškiausių Kauno objektų.

Po darbuotojų atrankos – vakarėlis 
Vienas didžiausių akcentų, kuriuos nuolat pabrėžia „Moxy“, yra jų pačių darbuotojų kitoks požiūris į klientą – ir savo atliekamą funkciją darniame viešbučio mechanizme. Tad nenuostabu, kad ir patį darbo pokalbį nuspręsta paversti neeiliniu įvykiu. Čia nebus standartinių interviu, o norintieji prisijungti prie komandos bus pakviesti iš pirmų lūpų išgirsti apie „Moxy“ bei „Marriott“ vertybes, o tada kartu su kitais kandidatais praleis linksmą vakarą netrukus duris atversiančiame viešbutyje.

Exterior

Naujojo viešbučio savininkai – UAB „Tala“, jį valdys nepriklausomas operatorius „Apex Alliance Hotel Management“, šiuo metu valdantis „Hilton“ ir „Marriott“ tinklų viešbučius Lietuvoje, Latvijoje ir Rumunijoje.

„Kaunas IN“ inf.
„Moxy“ iliustracijos

Uždaryti

Pažiūrėkite ką gausite! Šios savaitės naujienlaiškis

Užsisakyti naujienlaiškį