lt
2019-10-31 į sąrašą

Antruosiuose Kauno svetingumo mokymuose – akcentas kūrybingam profesionalumui

Mokymų poreikį padiktavo ne tik kasmet didėjantis Kauną aplankančių turistų srautas, bet ir paties miesto augimas – atsirandančios naujos paslaugos, objektai, besiplečianti veiklų įvairovė.

Kaip sutikti miesto svečią ir kaip su juo bendrauti, kad miestas atsivertų savo šilčiausiomis spalvomis, o apsilankymo įspūdžiai taptų geriausia reklama, keliaujančią iš lūpų į lūpas? Atsakymų į šį ir kitus svetingumo versle dirbantiems žmonėms iškylančius klausimus spalio 30 dieną buvo ieškoma VšĮ „Kaunas IN“ organizuotuose jau antruosiuose svetingumo mokymuose. Šįkart patirtimi dalijosi ir viena įtakingiausių konferencijų turizmo profesionalių pasaulyje – Linda Pereira.

Mokymai Kauno svetingumo sektoriaus darbuotojams organizuojami jau antrus metus. Jų poreikį padiktavo ne tik kasmet didėjantis Kauną aplankančių turistų srautas, bet ir paties miesto augimas – atsirandančios naujos paslaugos, objektai, besiplečianti veiklų įvairovė.

Ši nemokama iniciatyva skirta Kaune dirbantiems apgyvendinimo, maitinimo įstaigų, pramogų, paslaugų veiklų atstovams, muziejų darbuotojams, gidams, kultūros įstaigų darbuotojams – visiems tiems, kurie teikia paslaugas ir dirba su miesto svečiais bei turistais.

Pasak „Kaunas IN“ turizmo skyriaus vadovės Ingos Pažereckaitės-Kalėdienės, tai, kaip miestas pasitinka svečius ir kaip su jais bendrauja – be galo svarbu: „Atvykus turistui, pirmi sutikti žmonės, pirmosios aplankytos vietos tampa jo įspūdžiais ir formuoja nuomonę apie miestą bei jo svetingumą. O keliautojų srautui augant ir jiems atvykstant iš vis įvairesnių šalių, susiduriame su vis kitokiais poreikiais bei lūkesčiais. Tad be galo svarbu suprasti, koks reikšmingas yra asmeninis dėmesys, mokėjimas įsiklausyti ir padėti arba maloniai nustebinti, kaip ir mokėjimas parodyti, kad svečias Kaune yra laukiamas. Todėl norime visi kartu su svetingumo versle dirbančiais mokytis ir tobulėti, nes kiekvienas esame svarbi miesto svetingumo ir įvaizdžio formavimo dalis“.

MR 041

I. Pažereckaitė-Kalėdienė. A. Aleksandravičiaus nuotr.

Tarptautinės ekspertės patarimas: „Jeigu nėra dėl ko pas Jus pasilikti – tai puiki priežastis Jus palikti“

Apie tai, koks svarbus yra mokėjimas suprasti, pritaikyti, įsiklausyti ir būti profesionaliu savo srityje, mokymų metu pabrėžė ir ypatinga viešnia iš Portugalijos – ekspertė Linda Pereira, savo turtingą patirtį sukaupusi dirbdama su tokiais renginiais kaip EXPO parodos, Europos futbolo čempionatas (Euro 2004), Europos Sąjungos oficialūs renginiai, didelio masto profesionalios konferencijos. Linda ne tik gilinasi į paslaugų kokybės standartus taikydama juos praktiškai, bet ir rašo knygas bei skaito pranešimus jau daugiau kaip 143-jose šalyse.

„Atminkite, kad pirmą kartą žmogus pas jus apsilanko atsitiktinai arba pagal gautas rekomendacijas, o antrasis apsilankymas – jau jūsų darbo rezultatas, kurį lemia pirmojo apsilankymo metu svečiui parodytas svetingumas ir užmegztas emocinis ryšys,“ – susirinkusiems Kauno svetingumo srities darbuotojams sakė L. Pereira.

MR 044

Linda Pereira. A. Aleksandravičiaus nuotr.

Pasak ekspertės, ypač svarbu kurti realią vertę klientui, padedančią megzti ryšius su svečiu ir tampančią svarbiausiu konkurenciniu pranašumu, tuo, kas išskiria jus iš kitų: „Jeigu nėra dėl ko pas jus pasilikti, tai – puiki priežastis Jus palikti“ (angl. „No reason to stay is a good reason to go“).

Šių metų mokymai sutraukė beveik šimtą Kauno svetingumo sektoriuje veikiančių verslo atstovų – nuo viešbučių, restoranų, iki transporto įmonių darbuotojų. Pasisemti žinių ir įžvalgų iš didžiulę profesinę patirtį sukaupusios tarptautinės ekspertės susirinko ir Kauno miesto kolegijų bei universitetų dėstytojai, galėsiantys naujomis žiniomis pasidalinti su turizmo srities studentais.

MR 043

A. Aleksandravičiaus nuotr.

„Kaunas IN“ inf.

 

Uždaryti

Pažiūrėkite ką gausite! Šios savaitės naujienlaiškis