lt
2021-01-04 į sąrašą

Kaunas neramumų kupinus metus baigia optimistiškai

Svarbiausia, ko išmokome savo veiklose – neprarasti optimizmo: juk verslas ir toliau planuoja plėtrą ir siekia pritraukti talentus, startuoliai kuria ir įgyvendina unikalias idėjas, turistai, nors ir įgiję naujus kelionių įpročius – yra išsiilgę kelionių

2020-uosius prisiminsime dar ilgai – kaip iki šiol nepatirtų iššūkių metus, kurie atnešė daug pokyčių į kiekvieno mūsų gyvenimą. Kauno miesto žinomumo ir konkurencingumo kontekstas – ne išimtis. Pasak Kauno miesto ekonominės plėtros, turizmo skatinimo ir tarptautinės rinkodaros agentūros „Kaunas IN“ direktoriaus Tado Stankevičiaus, metus pradėjusi su didelėmis ambicijomis bei planais skleisti žinią apie mieste atsirandančias naujas galimybes, jų pabaigą įstaiga pasitinka lyg amerikietiškų kalnelių finišą – patyrusi tiek optimizmo apraiškų baigiantis pirmajam karantinui, tiek iššūkių įgyvendinant idėjas, kurios padėtų išlikti labiausiai pažeistiems sektoriams bei veikloms.

Daugiau apie „Kaunas IN“ verslo skyriaus pasiekimus ir patyrimus kviečiame skaityti šiame straipsnyje, o mes imkimės turizmo – kaip gi pandeminiai metai atsiliepė keliautojams ir jų globėjams?

Išties bene didžiausius iššūkius ir pokyčius teko patirti su turizmo sritimi dirbančiai „Kaunas IN“ komandos daliai. Pasak turizmo skyriaus vadovės Ingos Pažereckaitės-Kalėdienės, šiais metais veiklose buvo itin greitai reaguojama į dramatiškai pasikeitusią situaciją, nukreipiant komunikaciją į Lietuvos ir artimąsias rinkas (Latviją, Estiją, Lenkiją, Suomiją) ir skiriant didžiulį dėmesį skaitmeniniams maršrutams, kviečiant keliauti po Kauną ir pažinti dar neregėtus jo veidus keliaujant individualiai.

Šiltuoju metų sezonu, užsienio ir Lietuvos keliautojus susipažinti miestas kvietė su žinute „Kaunastic Summer“ (liet. Kaunastic vasara), o patys kauniečiai buvo skatinti tapti turistais savo mieste: Kaunastic vasara buvo pristatoma per skonius, atradimus, pramogas, dienos ar savaitgalio veiklas.

Komunikacijai pasitelkus Lietuvos mega nuomonės formuotoją, kaunastiškų idėjų pasiūlymai socialiniame tinkle „Instagram“ buvo peržiūrėti daugiau nei 4 mln. kartų. Darbe su Lietuvos ir artimosiomis rinkomis, buvo siekiama šią vasarą keliautojus pasiekti ne tik skaitmeniniais, bet ir tradiciniais reklamos metodais –  Kaune apsilankė daugiau nei keturios dešimtys žurnalistų iš šių šalių, o priversti potencialius keliautojus suklusti ir apsvarstyti Kauną, kaip savo šios vasaros kelionės tikslą, ragino ir reklaminiai šaukiniai Lietuvos radijo stotyje bei Lenkijos auditorijai skirtoje „Spotify“ platformoje.

Socialinių tinklų komunikacija taip pat užtikrintai mušė rekordus – „Facebook“ vietos ir užsienio turistams skirtos komunikacijos žinutės profiliuose „It‘s Kaunastic“ ir „Kaunastika“ pasiekė beveik 7 mln. naudotojų.

Reaguojant į besikeičiančius turistų įpročius, keliauti saugiau, moderniau ir patogiau pakvietė nauja skaitmenizuotų teminių maršrutų platforma Kaunastika.lt, kurioje galima rasti 24 „It‘s Kaunastic“ serijos maršrutus greitai ir patogiai pasiekiamus tiesiog telefone ar kompiuterio ekrane. Maršrutai skatina keliauti individualiai, susidėlioti personalizuotą, tik jums tinkantį ir patinkantį maršrutą, klausytis audio įrašų arba atrasti miestą tik savo jėgomis.

Šiemet, išties ypatinga proga – profesionalaus teatro 100-mečio – buvo išleistas teminis „It's Kaunastic“ serijos maršrutas „100 metų teatro“, skirtas teatrui, jo istorijai, o kartu ir kviečiantis atrasti Kauną per teatrą bei jo asmenybes. Savarankiškam keliavimui sukurti ir dar 3 maršrutai: „Žalias miestas", „Skandinaviška popietė“, „Kauno tvirtovė“.

tvirtove skatmenizuota

Nepriklausomai nuo sudėtingos situacijos, šiais metais tiek vietos, tiek artimųjų rinkų keliautojai buvo pasiilgę kelionių ir, pagal saugumo rekomendacijas ir galimybes, buvo linkę keliauti. Per pirmuosius tris 2020-ųjų ketvirčius, vadovaujantis Statistikos departamento duomenimis, Kaune daugiausiai apsilankė keliautojų iš Lietuvos (113 238), Estijos (6 495), Vokietijos (6 380), Latvijos (5 968), Ukrainos (5 876).

Taigi, nors šie, išskirtiniai metai mums visiems, privertė stabtelėti ir susimąstyti, jie išmokė ir prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos, imtis greitų ir iki šiol nemėgintų sprendimų. Tačiau, bene svarbiausia, ko išmokome savo veiklose – neprarasti optimizmo: juk verslas ir toliau planuoja plėtrą ir siekia pritraukti talentus, startuoliai kuria ir įgyvendina unikalias idėjas, turistai, nors ir įgiję naujus kelionių įpročius – yra išsiilgę kelionių ir linkę keliauti.

„Kaunas IN“ inf.
A. Aleksandravičiaus nuotr.

Uždaryti

Pažiūrėkite ką gausite! Šios savaitės naujienlaiškis