lt
2021-05-11 į sąrašą

„The Roop“ kviečia pasaulį į Lietuvą

Muzikantai kvies užsienio turistus atsiriboti nuo kompiuterio, telefono ekranų ir planuoti savo atostogas Lietuvoje.

Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“, bendradarbiaudama su šalies atstovais didžiajame dainų konkurse – grupe „The Roop“, kvies užsienio turistus atsiriboti nuo kompiuterio, telefono ekranų ir planuoti savo atostogas Lietuvoje.

Nuo gegužės 11 d. iki birželio 30 d. startuoja Lietuvos turizmo rinkodaros kampanija „Break you screen routine in Lithuania“ kuri – ne tik palaikomasis, bet ir strateginis „Keliauk Lietuvoje“ žingsnis.

Kasmet Eurovizijos dainų konkursą stebi 180 mln. žiūrovų visame pasaulyje, 2019 metais jis buvo populiariausias Vokietijoje (8 mln.) ir Jungtinėje Karalystėje (7,7 mln), todėl bendradarbiavimas su „The Roop“ – vienas iš būdų pasiekti svarbiausias atvykstamojo turizmo rinkas.

„Konkurencinė kova dėl keliautojų Europoje darosi vis įtemptesnė – jau dabar žinoma, kad laisvai keliauti gali daugiau nei 50 mln. vakcinuotų ar persirgusių europiečių ir šis skaičius kiekvieną dieną auga. Atsižvelgiant į Lietuvos, kaip turistinės krypties, potencialą ir į esamą galimybę priimti persirgusius, vakcinuotus turistus be izoliacijos ar testavimo, turime reaguoti greitai, ieškoti priemonių pasiekti savo tikslinę auditoriją. Tą šiandieniniame kontekste galime padaryti su „Eurovizija“, – teigia „Keliauk Lietuvoje“ vadovas Dalius Morkvėnas.

Dar šių metų pradžioje grupė „The Roop“ LRT apdovanojimuose buvo išrinkti metų ambasadoriais – žmonėmis, kurie pastaruoju metu labiausiai garsino Lietuvos vardą pasaulyje. Todėl atlikėjų prisidėjimas prie turizmo skatinimo ir žinomumo yra tikslingas žingsnis siekiant formuoti teigiamą šalies įvaizdį. Be to, grupės vokalistas Vaidotas Valiukevičius jau kuris laikas yra ir „Kauno – Europos kultūros sostinės 2022“ ambasadorius.

„Keliauk Lietuvoje“ inf.

Uždaryti

Pažiūrėkite ką gausite! Šios savaitės naujienlaiškis